Maiharit

Airsoftiin liittyvät varusteet ja varustekokonaisuudet
aple

Maiharit

Viesti Kirjoittaja aple » 13 Maalis 2013, 18:52

Noniin eli pitäis jossain vaiheessa kuitenkin ne kunnon monot hankkia.

Eli oisko jotain ehdotuksia hyvistä ja suht hyvä hintaisista (n. 100e tai vähemmän) maihareista tai sellaisista kenkistä.

makkarakalakeitto

Re: Maiharit

Viesti Kirjoittaja makkarakalakeitto » 13 Maalis 2013, 18:57

Sankarit käyttää haixia. Itellä noi airpower 3:t on palvellut, ööö, nelisen vuotta aika aktiivisessa käytössä. Pohjat on pikkasen liukkaat talvella, muuten oon ollut tosi tyytyväinen.
-Soppa out

nliimatta
Puheenjohtaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nliimatta » 14 Maalis 2013, 18:23

Haixin airpower prolla oon ajellu aiemmin ympäri vuoden ja viimeset 4 vuotta talvisin. Alta 20 pakkasessa liukkaat, sen jälkeen alkaa taas pitää. Jännä. Kesäkäyttöön mielestäni aika tosi paljon liian järeät, mutta jos tykkää goresta ja kuumasta, niin miksei. On Haixilla varmaan vastaavia keposempiakin ratkaisuja. Oon noi omistanut nyt tyyliin 7v ja sitä ennen vuoden verran P3:t, jotka vuoti aika nopeesti päkiän kohdalta. Takuulla sain sit Proot tilalle. On noikin jossain vaiheessa alkaneet vuotanut samasta kohtaa (mistä jalka taittuu astuessa), mutta en ole antanut häiritä. Oikeilla aineilla saa fiksattua.

Keväästä syksyyn ajossa Merrellin midikorkuset vaelluslenkkarit. MOABit olleet ajossa kohta 5v ja alkavat olemaan aika rumassa kunnossa, mutta toimii edelleen. Viime kesänä hommasin toiset. Hyviä ovat. Ens kesäksi hankinnassa vielä keposemmat lirpakkeet samaiselta valmistajalta.

Salomon tekee kans aika hyviä popoja.

Tollasiin superlenkkareihin (ja talvella siihen korkeeseen maihariinkin) saa sään ja talvenkestoa lisättyä sit hyvin esim. säärystimillä. En tiedä, miten ennen pärjäsin ilman niitäkään.
Good Luck Have Fun

aple

Viesti Kirjoittaja aple » 16 Maalis 2013, 16:40

Noniin! tulipa tilattua. Sua sitten nähdä mureneeko kovilla käyttökerroilla käsiin ja miten kauan kestää. :lol:

Vastaa Viestiin