Hakkotsu thunder B ääni kranaatit Alaikäisille

Airsoft yleisesti
FinnishGoose

Hakkotsu thunder B ääni kranaatit Alaikäisille

Viesti Kirjoittaja FinnishGoose » 24 Heinä 2018, 13:20

Tulisi mieleen jotain naattia ostaa niin ajattelin ostaa yleisen kranaatin "Hakkotsu thunder B ääni kranaatin".
Luin toitsesta keskustelusta "Kotitekoiset kranaatit".Siinä puhuttiin että pyrotekniset ei ole sallittu alle 18 vuotiaille ja että äänikranaatteja rajoitetaan tapauskohtaisesti.itse luulisin olevani terve järkinen muksu niin luulisin että osaisin vastuullisesti käyttää kranaatteja.
Ymmärän kyllä että minkälaisen tällin saa kun semmone tippuu jalkoihin koska olen kokenut sen itse.
Mielipiteet?

nliimatta
Puheenjohtaja
Viesti:

Re: Hakkotsu thunder B ääni kranaatit Alaikäisille

Viesti Kirjoittaja nliimatta » 31 Heinä 2018, 12:19

Wikipedia kirjoitti:Pyrotekniikka tarkoittaa palavan ja palamalla räjähtävän materiaalin valmistusta ja käyttöä lähinnä viihdetarkoituksiin. Sana pyrotekniikka juontuu muinaiskreikan sanoista pyros ("tuli") ja tekhne ("taito", erityisesti "käsityötaito").
Vuodesta 2009 lähtien kaikkien ilotulitteiden myynti, luovutus ja hallussapito on sallittua vain 18 vuotta täyttäneille.
Hakkotsun kranaateissa ei palavia osia ole, joten niiden käyttö on OK siinä missä muidenkin vastaavien ja kuulia esim. kaasulla sinkoavien kranaattien.

Jossain tapauksissa (esim. suljetut tilat) noiden käyttöä voidaan tosin rajoittaa, koska ääni on niin kova.
Good Luck Have Fun

Vastaa Viestiin